Tartalommarketing stratégia tervezés - Profi WebDesignElőször tisztázzuk, mi is az a tartalommarketing?

A tartalommarketing az a marketing technika vagy módszer, mellyel érdekes, értékes, hasznos szakmai tartalmakat osztunk meg célközönségünkkel. Válaszolva még kimondatlan kérdéseikre, könnyebben elérhetjük azt, hogy szakemberként lássanak minket, bizalommal tekintsenek ránk, hiszen segítünk nekik anélkül (látszólag) hogy el akarnánk nekik adni valamit.

Hogyan aknázzuk ki a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket?

A tartalommarketing valójában egyfajta művészet, alkotás a szavakból! A kommunikáció eszközeivel elérjük azt, hogy ne mi adjuk el a portékánkat, szolgáltatásunkat, hanem- a megosztott információk birtokában már tájékozott, magabiztos vásárlóként- ők akarjanak tőlünk vásárolni, és csakis tőlünk!

A tartalommarketinget rengeteg nagy, neves cég éppúgy használja, mint a kis és középvállalkozások, sőt még egyéni cégek is (pl. a coach-ok, blogot vezető orvosok és egyéb szakemberek) Azért használják annyian a világ minden táján, mert működik!

A tartalommarketing helye a gépezetedben, azaz hol tedd közzé ezeket a tartalmakat?

Az elsődleges helye a honlapodon van, hiszen itt mutatkozol be és itt mutatod be a termékeidet, szolgáltatásodat is. A honlapodat kiegészítheted pl. bloggal. Itt már részletekbe menően, egy-egy konkrét problémára kínálhatsz megoldást, vagy oszthatsz meg hasznos tartalmakat. Új termék esetén pedig sokkal részletesebben bemutathatod, pl. egy-egy bejegyzést egy konkrét témakörre élesítve.

A keresőkben a kulcsszavakra is sokkal könnyebben megtalálnak így, ami szintén bizalmat ébreszt feléd.

Írhatsz vagy írathatsz PR cikket is: itt is az a lényeg, hogy bemutató, tájékoztató, informatív jellegű legyen. Érdekes, különleges infókat ossz meg az olvasóközönségeddel, semmiképpen ne az értékesítést helyezd előtérbe!

Csak szöveges tartalmakat érdemes megosztani? Dehogy!

Készíthetsz videót is, akár úgy is, hogy amit leírnál egy cikkben, azt elmondod a videóban. Nagyon népszerű eszköz gyors és látványos kommunikációt tesz lehetővé –és még valamit!
Ha te magad képviseled a cégedet a videóban, a bizalmi barométer sokszorosára ugrik, hiszen az arcodat is adod ahhoz, amit csinálsz.

Jó minőségű képekkel is sokat elmondhatsz szavak nélkül.

Fontos kérdések, melyekre nálunk választ és segítséget is kapsz

  • Érdekel, hogyan függ össze a tartalommarketing és a keresőoptimalizálás?
  • Tudni szeretnéd, miért javasolja mindenki, hogy online marketing szövegíróval írasd meg a tartalmaidat?
  • Miért szerencsés, ha a szövegíród egyben SEO-s szakember is?
  • Hogyan függ össze a honlapodon lévő tartalom pl. a sikeres Google Ads kampányoddal? Hol lehet hiba, ha nem működik, és csak égeted el a pénzed?
  • Miért nem vagy az első találati oldalakon, pedig már sokat fizettél különféle szakembereknek?
  • Hol és hogyan érdemes közzétenni a tartalmaidat az online térben?
  • Hogyan használd ki okosan a közösségi oldalak erejét?
  • Végül pedig a lényeg: Hogyan lesz neked ebből pénzed? Hol fordul termőre a tartalommarketing?

Kérjen ajánlatot vagy időpontot!

Árajánlatkérés

Vélemények